Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Saturday, May 5, 2012

Dah lama

Hello there, dah sebulan cuti semester dua baru teringat nak menulis mencoret di belog yang usang ni. :) Aku dah delete entry lama lama yang aku rasa merapu dan dah tak ada kaitan dalam hidup aku dah. Nak buat macam mana kisah lama usah dikenang. :)

For semester two, various things la happened on me. Aku bertemu dan berpisah. Biasala kan, norma hidup. Dan ada juga pertemuan yang memberi makna dan memberi nafas baru dalam hidup aku. But suddenly, it hurts me a lot. Now aku little bit confuse about what happened on me.

Setiap apa yang berlaku, ada baik ada buruknya. Semua yang terjadi itu bersebab. Sama juga dengan kewujudan kita di dunia ini. Kita dilahirkan untuk dijadikan khalifah di muka bumi dan melaksanakan perintah Nya. Itu sebab utama. See ? Ada sebab juga kan ?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.