Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Sunday, February 27, 2011

Ada Aku Kisah ?

About the topic that i had wrote.... aku keblurran la. aku malas nak hebohkan blog ni dan aku tak follow sapa2 lg.. aku sangatlah kemalasan.. hahaha.. aku rasa setakat yg aku tahu cuma seorang je yg pernah read my belogg ni.. thanks to him lah coz he is the first person lah yg read blog i ni.. auwww.. terharunyer.. sob3//

Aku sgt2 kagumlah dengan FATIN LIYANA klu sapa yg tersesat kat blog aku dan terbaca ni DAN....... tak kenal dia sapa aku terajang kang!! aku mmg tabik spring ah kat dia coz 'muka comeyll bangat sih!! hahahaaha *merapu* lari tajuk pulak. hahaha.. silalah baca blog honeykoyuki tu.. bapak ah.. bseronok.. hehehhehe... :)
By the way.. result SPM 2010 dah nak diumumkan dah kot.. ehehe.. serius beb!!! aku ketakutan!! doakan kejayaan 10A+ for me k... ^^

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.