Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Saturday, April 23, 2011

21 and 23 APRIL Muahmuahmuah

hari ni aku nak tulis pendek ja! gahahahha. just nak heboh ja. happy birthday my lovely abah!! dah berusia 49 tahun dah. tp bjiwa mudaaaaaaaa. cewah! hari yg aku tulis ni lah birthday day abh aku ni. aku cukup tabik spring ngn abh aku. muka ja garang dpandang tp jiwa baik gilaaaaaaaaa. aabh aku susah nk marah org tau. i love him sgt2. xdak sapa2 leh ganti abh! he's the one! huhuuhu.

apa kena mengena pulak 21 april tu? hehehe.. special tau!! birthday my mama!! mama dh berusia 43 tahun dah. i love her sooooooooooo much! muah3. she's the besttttt. smoga allah merahmati kedua2 mama dan abahku syg

smoga panjang umor dan dmurahkan rezeki selalu dan sentiasa. moga dpermudahkan segala urusan.. adik syg sgt2 mama dan abah. merekalah yg terbaik. anugerah allah yg xdpt dtandingi.. xdpt dganti. alhamdulillah... sygilah mereka ya allah sebagaimana mereka menyayangi aku dan abgku sejak kami dlahirkan... amin... adik dan abg syg mama abh...

kepada yg sudi membaca entry aku ni.. sayangilah kdua2 ibubapa anda. merekalah segalanya utk kita.. tanpa mereka siapalah kita ddi dunia ini... i love them(mama abh) infinity :')

1 comment:

  1. waa hari jadi dekat2 ea,best la ,ana wishkan semoga pnjng umo and murah rezeki :0

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.