Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Tuesday, December 27, 2011

MegaSale xD

Okay, sekarang dah hujung tahun. kbai 2011. Tahun paling perit dalam hidup aku. Tahun yg menyebabkan berat badan aku susut dengan teruknya. HAHA. masalah ? biarkan saja. Dont let satu benda yg pahit destroyed semua benda yg gembira. ^^
Tahun 2011 aku dah start new life, first year without wearing uniform school bebeh. xD hahaha. This year jugak aku masuk alam baru. Uni life -..- Now, aku dah SEMESTER 2 okayy. Sem 1 aku alhamdulillah.. seperti yg aku target, tercapai juaa. hihi. 
About title tuuu, you all mesti tau kan bila hujung tahun je harga merundum dum dum ! hihi. Mata aku mula dikaburi oleh a lots of thingss! Memang nak kering ahh duit saku aku ni. SABAR diri ini. Aku hanya mampu :Q__ oh my...... Tunggu la aku kerja ada duit banyak t.. tengok laaaaaaaaaaaaa!!

Membazir itu amalam sapaaa.. :) pikiaq pikiaq la seniri naa.. 
dont be too materialistic, tak ke mana pun sikap macam tu..
bersederhanalah dalam setiap perbuatan tingkahlaku and all of things or somethings in our life okay..
Assalamualaikum..

<3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.