Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Saturday, December 10, 2011

Fall Again.


10122011, bad day la for me ;'(

Perkara yang aku paling tak suka bila orang samakan aku dengan orang lain. Aku dah cuba sedaya aku untuk jadi diri sendiri tapi ada juga yang samakan aku dengan yg lain. Silap aku juga ter- lagi sekali. Sepatutnya aku tak patut let my heart fall again. Biasa la kan ayat manis mampu menawan hati sapa sapa pun kan. Dah dua kali dah aku rassa macam ni. Firstly sebab aku kesian. Last last aku juga yg sakit. Now aku sakit, tapi tak seteruk yg dulu. Yang dulu tu maybe sebab aku dah terlalu sayang kan dia sangat sangat sampaikan sekarang aku dah xdak apa apa perasaan kat dia dah.. Cuma rasa sayang sikit tu ada la lagi. Dan aku tetap dengan kata kata aku, aku dah tak mau benci kat orang walaupun seteruk mana seseorang tu buat aku.

Aku anggap semua yang terjadi tu sebahagian ujian Allah kepada aku untuk aku berfikir lebih matang akan apa yg akan aku lalui for future day.

Awak takkan tau saya tulis ni.. Awak bagi saya harapan, tapi saya sedar awak tak terlalu serius dan awak tak kisah. Saya risaukan awak. Saya tak nak jadi macam previous girls yang pernah buat awak rasa macam phobia dengan perempuan. Tapi awak dah kata saya pun mcm the other yg lain kan. Saya taktau apa yg awak nak sebenarnya. Awak... Jangan bagi harapan kat mana mana perempuan dah after me okay. Sakit sangatsangat.. Terima kasih awak tolong saya lupakan the previous one, buat saya hidup balik. Buat saya mampu berfikir sekali lagi.. Saya doakan yg terbaik untuk awak.. Awak kat kampus ni lima sem je kan, boleh la awak pergi dulu sebelum saya.. Awak... belajar elok elok ye.. Jangan asyik ponteng kelas dah... Walaupun sekarang ni awak dah senang dengan hidup awak, tolong fikir untuk masa depan awak.. Hidup dengan usaha daya awak sendiri.. Saya belajar untuk berjaya untuk ubah keadaan kehidupan family saya.. Awak dah tak perlu ubah apa apa sebab awak dah senang.. Apa yang perlu awak cari adalah kebahagiaan dalam diri awak dalam hidup awak.. Saya harap awak dapat cari seseorang seperti yang awak nak..

Mr Mimi, thanks for making me fall again. For a while.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.