Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Wednesday, March 30, 2011

2010

Al-kisah la... 2010.. tahun paling perit dlm hidup aku. Mcm2 dugaan yg dtg satu persatu. Dah la time tu aku SPM beb! Adoii sgt2 sedih rasanya.. aku nak list lah apa yg terjd spanjang tahun 2010 yerr.. takpa.. kalau ada pihak tertentu yg terlibat aku redha ja.. semua ni takdir yg telah disuratkan utk aku..
• SPM
• Pindah maktab baru
• Rindu kawan2 kat maktab lama
• Tak dpt nak menyesuaikan diri dgn sebaik mungkin
• Bergaduh dgn roomate sendiri
• Last2 benci gila ngn roomate sendiri
• Result tba2 menjunam sjurus kejadian benci membenci tu
• Problem between me and my heart
• Tekanan besaQ
• Hidup dalam keBENCIAN

Inilah semua yg aku hadapi sepanjang 2010. Aku akan igt segala apa yg telah terjadi tu. Tp pengajaran yg aku dpt spnjg thn tu adalah................. jgn la sesekali membenci seseorang. Setiap perkara buruk yg terjadi dlm kehidupan ni adalah UJIAN dlm khidupan kita yg smentara ni..

Wei.. aku minx maaf sgt2.. :’(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.