Bila nak cakap tapi takda suara....

layan je lah.. :)

Thursday, April 7, 2011

Tersirat :)

entry kali ni aku malas nak bebel panjang2. hgppa bukan suka baca sgt kan. huuu. merapu ja aku ni. aku takot power spec aku naik lg mampoih r.. heee. bila kita tgk picture boleh mnerangkan 1001 makna tersirat yg ada... jom...

ni la tablemate kesayangan aku. huu. dialah org yg slalu gerakkan aku bila aku ttido dlm kelas. dan dia jgaklah org yg slalu kena cubit ngn aku. wuuu. rindu nak cubit budak lenggong ni.. i misss u 'izzati.... :(


skrg ni dia budak UTM! perh~~ budak ni pikiran dia maju sgt! AHAHAHA. kdg2 aku share problem ngn dia gak. sempoi gila... dia ni pun tablemate aku jgak. heee.. kami suma dok 5 org. kelas aku byk kali rombak kedudukan. jap t aku cita na! nama dia khairullah... pgil kerorororororo ja. heee. jgn marah na kero! hehe. dia jgak selaku mentor aku. bloh kata suma subjek dia terer! fizik plg mantap! perh~~ tp sebut sikit pasai meja dia. teeetttttttt. kdg2 aku jgak yg tlg kemas meja dia. adoii. *aku pun terjangkit*


ni taiko kelas aku! HAHA. dak eh.. ni pun tablemate aku jgak. cekang kimia! perh~~ betuah sungguh ye aku ni! HAHA! namanya farid... aku pgil odah! opppss. aku sorg ja main2 pgl dia cenggitu. HAHA. english dia mantap....... -.- dia jgak abg homrum aku! weee~ aku tgk dia first time, muka blurr nak mampoih. dia suka style blurr dia tu. tp perangai mmg gila2 punya. ish3. :P


ini pulak hemaaa...... heee... antara budak pandai dlm kelas 1Malaysia.. hehe.. btw, hampir suma subjek dialah mentor aku tau. tablemates aku suma bdak2 pandai. suma jd mentor tau. aku ja yg dak. T.T huuu.

apa yg aku post kali ni depa ni bukan tablemates sampai ujung tahun pun. last2 kena rombak balik coz ada cegu tego susunan meja klas ni. mana boleh laki pompuan dok dlm group sma kan... takpa la. pastu terus rombak. tp aku stay ngn zati n hemaa g! yippie. kenangan lalu ja ni.. takkan berulang da... tima kaseh SAHABAT.. :)))

ni homeroom aku! BAJU HOMEROOM! hahaha. mcm penyamun kan!


ni pulak abg homeroom kesayangan........... hehehe.. muka babyface kan dia? comel gtu..... aku slalu la jgak sembang2 ngn dia n yg plg aku igt masa nak dekat spm tu, dia mai kat aku, tya nak stadi pa ngn aku. i was like..... wow! HAHA. last2 blajaq fizik ngn dia. aku kan lemah sgt2 fizik ni.. wuuuu..... namanya ekhmal hisham. kadang2 aku pgil dia hisham. sounds nice rite? wahaha.

etry lepas ni aku nak buh gmbq ja........... HAHA. PEMALAS.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.